Showing posts with label melaka. Show all posts
Showing posts with label melaka. Show all posts

Tuesday, July 2, 2013

BERADA DI MAHKOTA HOTEL, MELAKA PADA 23/6/13 DAN 24/6/13


MENGHADIRI 2 MESYUARAT KELAB BERNAS MALAYSIA SEBAGAI PERWAKILAN.
SEBELAH MALAM

 
PAGI AHAD - MESYUARAT KOPERASI KAKITANGAN
DIVIDEN 7%
 

 DAPAT MANDI KAT KOLAM NI PUN BEST TP XBOLEH KERNA ORG TERLALU RAMAI  BERJALAN BALIK KE BILIK HOTEL

TEMPAT MENJAMU SELERA

Tuesday, February 19, 2013

Trofi ditempah telah sampai semalam

lega satu perkara semua Trofi yg ditempah telah sampai semalam
dok dendiam nnti akan dibawa ke Melaka pada hari Khamis
ada Tournament Bowling di MIBC, Air Keroh Melaka
pada 23 Februari, 2013
Kejohanan Boling Piala Presiden KBM 2013
di Company Delima - BERNAS
satru Malaysia terlibat

Delima terlibat sebagai AJK Hadiah/Cenderahati

Hadiah Kejohanan
Cenderahati VIP
Goodies Bag
Penyediaan Jersey

dan juga yang paling best sebagai
Player ( berlagak pulak yerk)
juga nak merebut segala piala dan juga wang tunai yang telah disediakan...








harap2222 di hari kejadian semuanya berjalan dgn lancar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
doakan yer kengkawan.....

Monday, July 5, 2010

reunion

Memang teramat jealos betul pkwe ku attend reunion sekolah2 nye....
memang dasyat perjumpaan mereka kat hotel lima bintang tau
Sekolah Menengah Masjid Tanah, Melaka
ada 2 orang kawan tu yang berpakaian sekolah
baju kemeja putih dan seluar putih siap pakai
lencana sekolah rendah dan menengah
memang riuh rendah jadinya.......
dapat berkumpul lebih 40 orang
Venue :DYNASTY HOTEL, JALAN IPOH
Date :3 JULY, 2010 (1.00 pm)


Dapat Goodies masa perjumpaan


tersergam indah Dynasty Hotel

Makan22 kat Aseana Coffee House


Gallery Lounge
(google dari Internet)
nk dapat gambar dari kawanya xpasti bila...........
daaaaaaaaaaaaa