Showing posts with label pakej perkahwinan. Show all posts
Showing posts with label pakej perkahwinan. Show all posts

Monday, April 15, 2013

food testing

weekend haritu  - Delima dan suami ikut Brother In Law pegi berbincang ngan Catering di Bandar Tun Hussien Onn - Brother In Law nak mengadakan kenduri perkahwinan anaknya.
merangkap pakej perkahwinan le -
banyak ke sessi hiasan dewan dan menu makanan yang diperbincangkan.
semesti nya lah Citarasa Johor -
Nasi Beriyani dan seangkatan dengannya (panggil pakej lengkap)
masuk ke show room ada slide gambar menu dan juga slide pakej perkahwinan yang telah diambil tempahan oleh orang-orang luar.

penat berbincang (cewaah) kami dihidangkan nasi beriyani dan lauk-pauknya - sebab kami berbincang di Restoran yang dimilikinya  ---
sementara petugasnya menyediakan nasi untuk kami - Delima pun snap le gambar yang ada di show roomnya - hanya segelintir je yang di klik.


 hiasan meja
 sample beras untuk nasi beriyani yang digunakan
contoh bunga hiasan meja dan juga napkin beranika color. (kelabu le pulak)

Kalau kengkawan nak cuba catering ni boleh layari www.djucatering.com
Kemungkinan TEMANYA LIGHT PURPLE... harap2222 semua berjalan dengan lancar nanti.  Rasa222 nak sponsor Bunga Pahar untuk anak buah ni..... boleh tak?????