merangkap pakej perkahwinan le -
banyak ke sessi hiasan dewan dan menu makanan yang diperbincangkan.
semesti nya lah Citarasa Johor -
Nasi Beriyani dan seangkatan dengannya (panggil pakej lengkap)
masuk ke show room ada slide gambar menu dan juga slide pakej perkahwinan yang telah diambil tempahan oleh orang-orang luar.
penat berbincang (cewaah) kami dihidangkan nasi beriyani dan lauk-pauknya - sebab kami berbincang di Restoran yang dimilikinya ---
sementara petugasnya menyediakan nasi untuk kami - Delima pun snap le gambar yang ada di show roomnya - hanya segelintir je yang di klik.
hiasan meja
sample beras untuk nasi beriyani yang digunakan
contoh bunga hiasan meja dan juga napkin beranika color. (kelabu le pulak)
Kalau kengkawan nak cuba catering ni boleh layari www.djucatering.com
Kemungkinan TEMANYA LIGHT PURPLE... harap2222 semua berjalan dengan lancar nanti. Rasa222 nak sponsor Bunga Pahar untuk anak buah ni..... boleh tak?????