Wednesday, October 28, 2009

Secretary Week 27 April 2009

nak tempek juga w/pun udah lama gambar ni
Hari Setiausaha (April 2009)
Penyanyi yg ku minati
*
*
*
*
*
dipersilakan
DATUK SITI NURHALIZA

berbagai aksi

cantik wehhhh


mmg kte dpt tengok face to face
(lawa wehhh)


terpegunkan tengok .......

tqvm kepada (company) kami yg membiayai program
Secretary Week yang lalu
untuk kami semua......
See You Again

10 comments:

POSH76 said...

mmg lawakan..tp kalu dia berisi tak lawa...hehe

Delimasari said...

ermmmm mmg lawa
huhuhuhu -

cybernetic88 said...

mmng lawa pon. dpt jmpa aku nk peluk. hahaha =P

Delimasari said...

susah nak dpt peluk ,,,
bodyguard keliling - masa tu nak tengok dekat pun jenuh kena tolak..
tersadai di buatnya - bodyguard
boleh tahan sasanya..

CINTAMANISZ Lite said...

akak pung mmg minat siti ni. Tp bkn ler minat tang lawa dia..tp minta personaliti dia, kesabaran dia, perwatakan dia..cuma tang jodoh dia tu kita takleh nak kata apa ler..pasal jodoh tu dtg dari sape??? Sape laa kita nak menidakkan jodoh yg Allah beri pd Siti tu kan. Alhamdulillah, Datuk K pun ok...semoga dorang berbahagia selamanya laa..

Delimasari said...

ye le, semoga ct bahgia disamping suami tersayang...

JJ@ratu78 said...

tak sia2 tunggu Tok Ti kan, KD. at last dpt tgk dr jarak dekat tu hah...

sunggun cantim Tok Ti :) mmg tak puas nengok nya

Queenin Murni said...

wow.. bajunya sgt cantik..

membuatkan dia da bom!!! :P

Delimasari said...

mmg JJ paling best dpt ambik gambar ngan TOK T.

Delimasari said...

sesuai sgt baju yg d pakainya
dek non