Tuesday, November 18, 2014

sekeping gambar RM50.00

 
x perlu nak terbang jauh nak merasa dan bermain salji - di Malaysia pun ada
hati berbunga nak bermain salji - bagi senyuman ngan pkwe
masa beli tiket tu -  RM30 - kira boleh ler......
tapi tup-tup katanya NO KAMERA - nak snap gambar ada cameraman di dalam
boleh ambik gambar tapi satu keping RM50.00 ----- blurrr jadinya
camana klu ambik lebih dari satu keping
terus pkwe kata x payah masuk -  mahal sgt nk ambik gambar - tak bebaloiiiii
ermmmmmmmmm
ambik jer gambar dari luar..
x jauh pun kat Genting Highland semasa attend dinner bulan Oktober yang lalu.
 
 

3 comments:

luqman zakaria said...

mahal giler..T__T

zuhdi sanusi said...

giler la., xbebaloi lnsung

Delimasari said...

itu ler kengkawan terasa mahal sesangat