Thursday, May 4, 2017

kedai kek LRT Cheras

baca dalam facebook hari ini
nampk menarik, sedap dan murah
jom terjah!!!!!!!!!!!!!


Kek viral rm15.
Genap sebulan sudah usia kek viral rm15 Kedai Kek Cheras ni. Pelanggan yang datang dari dekat dan jauh.
Sebelum ini nak beli kek, kena tengok poket dulu. Kek semua mahal. Nak bajet duit beli makanan lain juga.
Sejak ada kek viral rm15 Kedai Kek Cheras ni, ramai yang menarik nafas lega. Lama dah berhajat nak beli sebiji kek.
Dengan harga kek rm15, seluruh keluarga gembira dapat makan kek.
Ada kek coklat, kek oren, kek manggo, kek strawberry dan juga kek blueberry.
Isnin hingga Sabtu kedai ni buka 10pagi hingga 9malam.
Ahad dan cuti umum buka 10 pagi hingga 7 petang.

Alamat kedai.

No. 83, Amber Business Plaza, Jalan Jelawat 1, Taman Ikan Emas, Cheras, 56000 Kuala Lumpur.

Tel/whatsapp 012-660 4263

Landmark tempat ini ialah Stesen Lrt Cheras.
Google map.
https://goo.gl/maps/vBTf1TVxv832









4 comments:

Normi Nieza said...

besar ke kek dia?

luqman zakaria said...

tak tahu pon pasal kek viral nih..thank you share..nnti boleh la usha2..hehe

Delimasari said...

nampak mcam besar tu Normi

Delimasari said...

kawan tinggal kat kawasan situ - udah viral