Wednesday, August 8, 2018

hanya beli ketam dan sotong


Salam Petang

Klu setiap Hari Isnin adalah hari pasar malam dekat Len Seng dekat rumah ku di cheras
harus terjah kerana nak beli ikan dan seangkatan termasuk sayur-sayuran 

disebabkan  ikan dirumah masih ada lagi

hanya beliu sotong dan ketam sahaja


gambar google
x sempat snap

Beli sotong hanya 3 ekor jer


ketam pun ambik 3 ekor juga

tu dia  RM44.00

sayur hanya beli Bayam RM1.00

itu hanya 3 barang jer beli
klu beli segala ikan, ayam, daging
mau sekali pergi RM100 lebih gamaknya.

belum masuk beli buah lagi.

itu ler dia harga barang sekarang mahallllll.


3 comments:

ejulz said...

wahhhh. sedap ni :)

Normi Nieza said...

bertabah lah kak dgn harga dia..:)

Amanda Suria said...

Semalam SA pi pasar malam beli sotong RM18 untuk 5 ekor kecik2..x tau la nak cakap macam mana..memang mahal giler sekarang..