Friday, January 18, 2019

Healthy Rice



HEALTHY RICE
~Makanan Kesihatan Anda!

Healthy Rice adalah meal replacement iaitu sebagai penganti kepada makanan seperti nasi, tidak perlu makan nasi lagi sebab dengan meminum HEALTHY RICE, kita akan kenyang seperti makan nasi juga.

HEALTHY RICE merupakan Instant Brown Rice Drink atau Minuman Beras Perang Segera. Kandungan utama HEALTHY RICE adalah Beras Perang dan diperkayakan dengan Arabic Gum, Oat Extract dan Beta Glucan.

HEALTHY RICE juga sesuai diminum untuk mengawal Gastrik, Tekanan Darah Tinggi, Gout, Diabetes (Gula Dalam Darah Tinggi) dan Kencing Manis serta untuk Diet jugak.

HEALTHY RICE cukup sesuai untuk dibawa semasa menunaikan Haji dan Umrah serta untuk Melancong atau pun Business trip dalam negara atau ke luar negara terutama kenegara yang sukar mendapat makanan halal.

Pada masa yang sama juga, HEALTHY RICE sesuai untuk diberikan kepada ibu bapa kita yang telah tua serta uzur dan tidak berselera untuk makan nasi atau makanan berat lagi. HEALTHY RICE juga boleh dibekalkan kepada anak-anak kita yang berada di Asrama Penuh dan Universiti agar mereka mendapat makanan berkhasiat tanpa bergantung kepada makanan segera yang tidak menyihatkan.

Kita juga boleh menyimpan bekalan HEALTHY RICE dirumah agar kita ada minuman segera yang mengenyangkan bila tiba masa yang amat memerlukannya.

HEALTHY RICE~
Makanan Kesihatan Kita
Mudah, Sihat & Berkhasiat!

#HealthyRiceMy #MealReplacement #PengantiNasi #InstantBrownRiceDrink #MinumanBerasPerangSegera #BerasPerang #BrownRice #ArabicGum #GumArab #OatExtract #EkstrakOat #BetaGlucan #Gastrik #Gastric #TekananDarahTinggi #HighBloodPressure #Gout #Diabetes #GulaDalamDarah #KencingManis #Diet #Haji #Umrah #Melancong #Sightseeing #Business #Bisnes #Oversea #AsramaPenuh #BoardingSchool


1 comment:

mamapp said...

Ada gula tak minuman ni