Monday, November 9, 2009

mini (MAHA) sg besar, selangor

xtvt hari minggu ke sg besar, selangor
Program Subsidi Beras untuk Rakyat (SUBUR)
dirasmikan oleh PM kte...Datuk Najib le yg dtg..
selingan sambil bertugas
merayap ke gerai lain
tempek aje le..


Kambing Boer - letih orang ramai
dok usik-usik
baik dia tidur



ke gerai - Jabatan Pertanian
buah tembikai berbentuk empat segi -
sekilo RM60.00
hanya untuk di eksport sahaja
namanya.......BRAHMAN
lembu ni berasal dari India -
Penutup Program oleh Menteri Pertanian Malaysia

8 comments:

fiD said...

beso betol lembu tue!

JJ@ratu78 said...

sempat snap gambar yer KD, gambar KD tgh bertugas tak snap ke ???

Dee said...

dee suka gi MAHA..best..

Delimasari said...

mmg beso fiD....

Delimasari said...

haaa JJ - xde gambar sendiri...
panasnya d sana....

Delimasari said...

oo ye ke Dee...
nnti ada MAHA kat UPM tahun depan
kte leh jumpa tau....
dtg ke gerai kami nnti...

cHeRyNa PiReS said...

mesti tembikai tuh nak eksport ke jepun kan. sebab masa belajar dulu ada disebut yang cara pengiraan barang bila melibatkan jepun mementingkan saiz jugak. maklumlah, diorang suka barangan yang cantik...

thanks utk gambo tuh. selalu tertanya2 macam mana rupanya tembikai 4 segi:)

Delimasari said...

mmg betul cheryna nak eksport tembikai tu...
nmpak kelainan bentuk tembikai tu..