Monday, October 18, 2010

malu-malu-malu

cuaca sekarang memang panas === vkend kat umah mcam22 keje kena bereskan.
jam 6 ptg semalam pkwe ajak g ke Sg Long cari kedai SAVEMORE nak beli beras.
senang aje ada alamat = xde masalah nk cari kedai tu...
punya le peramah nye bercerita dengan pembantu kedai tu,
daku ni suka bertanya itu dan ini... lastnye beras xbeli sebab stok yg daku nak
sudah habis... Pembantu tu kata datang hari lain.
On The Way balik singgah di Taman Rakan, Sg Long umah pak saudara ku
di keluarkan nya kuih raya udah sebulan yang lalu dengan air oren.
Laju minumnya = dahaga sungguh................... panasssssss
Udah penat berborak = balik le maghrib 10 minit udah berlalu
masa bersalam tu pak saudara ku tegur daku = katanya betul ke idak ni...
Haaa betul le nape ==== pakai t-shirt terbalik......
Laaa nape tegur ............nak cover malu ni...........................
aduhhhhh = memang tak perasan langsung ==== udah berjalan bagai..
daaaaaaaaaaa




2 comments:

POSH76 said...

kalaupun malu buat selamba jer hehe

Delimasari said...

hahahah posh...
xleh selamba lg nye....
semua gelak sakan..........