Tuesday, November 1, 2011

MEOW222

tu dia kucing dok kat porch umah kami
tgk bulu dia cantik dgn ekornye yg kembang
tp kucing ni bukan kami punya tau -dia suka lepak222 tdo kat sini
XDE NAMA SAITIFIK UTK KUCING NI
KAMI PANGGIL MEOW AJE..........BOLEH KAN
 klu kami balik dari keje - meow ni ada tunggu -
sampai kena tolak perlahan222 sebab nk parking kete
 
 gaya manja nya
snap yg ni kaki meow nk sentuh kamera - jadi senget
Meow ni x gigit - baik je
Meow jaga umah bebaik yer!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

Mamamanja said...

ubuh le nama ujang ke.. :p

POSH76 said...

tomeilaa leh kawan dgn Mr Poposh

Delimasari said...

amboi mamamanja mentang222 le NS menang - nama UJANG kesukaannya.. boleh jugak

Delimasari said...

yer posh boleh berjiran

JJ said...

eh sama ngan kucing kat umah AI & JJ lah, kitaorg panggil "oren" :)