Thursday, November 24, 2011

novel lagi

tu dia
NOVEL-NOVEL mengisi masa ku

Dia hadir waktu aku sudah bergelar tunang orang.  Awal-awalnya aku fikir hanya biasa-biasa saja, tetapi pada hujung-hujungnya, aku tahu semua itu bukan lagi sekadar biasa-biasa saja.  Sudah menjadi sangat-sangat luar biasa.

Akan tetapi, bolehkah aku terus-terusan merindui dia? Bolehkah aku jatuh cinta kepadanya sedangkan aku tahu, semuanya sudah benar-benar terlambat.

itulah
"BILA HATI KATA SAYANG"



Johan Iskandar mempunyai dua sebab mengapa dia terpaksa mengahwini Tengku Hanis Zulaikha.  Satu, sebab wasiat Tok Din, satu lagi sebab Izhar, ayahnya, tercetus satu [perasaan di antara dia dan Tengku Hanis.  Sudah terlanjur mencintai isteri paksaannya, apakah Tengku Hanis menerima Johan setelah mendapat tahu sebab utama Johan mengahwininya?

Johan Iskandar:" Tahu tak kenapa perasaan itu tidak ada? Kerana Johan Iskandar sudah jatuh cinta dengan 'Tengku Hanis Zulaikha, tak ada......... dan tak akan ada wanita lain di hati Johan Iskandar selain Tengku Hanis Zulaikha."
cukup le..... carilah novel
'TERLANJUR MENCINTAIMU'

No comments: