Friday, January 25, 2013

dari telor itik ke daging itik

ada tak rakan222 blogger x suka makan telor itik??????
masak lemak telor itik campur dengan asam belimbing sedap kan!!!!!!!!
kte sukaaaaaa......


anak itik dapat pegang dan picit22 kan - geram tgk bulunya yg kuning222 tu


haaa itik ni pula kalau orang yg suka makan daging itik
tunggu le - kena sembelih

semua gambar di atas copy-paste dari google
dengarnya isi daging itik lebih sedap dari ayam yer ke?
tunggu!!!!!!!!!!!!

8 comments:

Budak Kampung said...

iman mkn telo itik tapi telo itik msin je, selebihnya mask laen iman xmkn n dging itik pon iman xmkn

fatin amalina husna said...

sedap ke daging itik??
hsuna makan telur masin je..haha..

Mar Haini Abdul Rahim said...

comelnyeeee anak itik tuuu hehe... emm tahla jrg plak mkn dging itik hu

Delimasari said...

telor itik masin mmg menyelerakan

Delimasari said...

xpernah makan daging itik le adik Fatin, tp masak boleh

Delimasari said...

Mar Haini, anak itik tu klu dapat mmg le, comei sgt

Nur farahiza said...

suami saya suke masak lemak telur itik nie kak , saye pun tersuke jugak bile da merase , hehhehehe

Hanif Idrus said...

Hari ini entri kedua...aku baca tentang itik...
Aku blm pernah mkn itik....