Friday, August 16, 2013

MERIAM BESI

ini le Meriam Besi yang berdentum-dentam di malam raya
di kampong kte......

tengah sawah pun mereka menjalankan operasi bermain Meriam Besi 




hujung kampong pun ada


 
agak222 tempat lain ada ke tradisi begini?
nak tau lebih lanjut leh baca dalam Berita kosmo yang lalu.


9 comments:

Farah Waheda Wahid said...

x pernah dengar bunyi meriam besi, mesti kuat gila bunyinya tu kan?

mykeyriz said...

terbaek pnyer meriam

Nurfaezah Abdullah said...

should ban the meriam. bahaya. haha.

Hanif Idrus said...

Salah disisi undang-undang...kikikiki

Delimasari said...

mmg kuat bunyinya Farah

Delimasari said...

hahaha mykeyriz

Delimasari said...

huhuhuhuhu -

Norzi Beautilicious House said...

tengok je dah takut ni .. seumur hidup tak pernahtengok ni..terima kasih share. tapi ni sangat berisiko ..

Norzi Beautilicious House said...

tengok je dah takut ni .. seumur hidup tak pernahtengok ni..terima kasih share. tapi ni sangat berisiko ..