Wednesday, August 14, 2013

Saya Nak Duit Raya Cik Misya!!!!!!

Jom kengkawan kte join Nak Duit Raya dari Cik Misya!!!!!
story-mory le ckit dapat duit raya dari kecik sampai le udah dewasa ni...

 
sAYA nAK dUIT rAYA cIK mISYA  KERANA .......................
 
kecik-kecik dulu dapat duit raya kupang222 aje itu pun udah sonok bangat
berbeza bila udah terlalu dewasa ni - tahun lepas paling banyak - hubby bagi RM500 belum campur ngan Boss2 bagi adalah dalam RM700 ++
 
Tapi tahun ni ciput aje dalam RM170 dari Boss kat pejabat ni belum campur ngan Hubby mcam xde je... hubby pun wat senyap dan sunyi --- xtau le klu dia baca entry ni - dia hulur - hahahahahahhaha
 
 
ITU YANG NAK WAT TAMBAHAN DUIT RAYA join contest Cik MISYA
tutup 20 Ogos, 2013 ----------------
 
 
klu kengkawan nak join contest dari Cik Misya - untuk keterangan lebih detail klik ke
 
 
 

16 comments:

Izzat Eshak said...

nak duit raya juga

Cik Misya (Aimi Syahirah) said...

Menarik cerita duit raya anda!:) TQ for joining.. Senarai perserta telah di update. Jom kunjung-mengunjung.. Salam Aidilfitri..:) http://www.aimisyahirah.com/2013/08/senarai-peserta-contest-saya-nak-duit.html

Farah Waheda Wahid said...

all the best, ada terima jemputan dari Cik Misya juga, tapi belum berkesempatan untuk membelek dan menengok... hu hu hu...

Wak Gelas™ said...

untung sabut timbul yee.,ehheE

Delimasari said...

salam Izzat

Delimasari said...

tq terima penyertaan dari Cik Misya

Delimasari said...

sambil2222 boleh tu Farah - huhuhu

Delimasari said...

- nak menang juga mcam Wak Gelas -- cuba22222

PakcikLie PCL said...

semoga berjaya, pcl pon nak duit raya jugak hihi..

#Selamat Hari Raya Aidil fitri maaf zahir dan batin ~ www.nazlee.com

AyuInsYiraH said...

salam...ayu dtg dari segmen yang sama... ada masa nanti singgah la ke blog ayu ye..

http://www.ayuinsyirah.my/2013/08/saya-nak-duit-raya-cik-misya.html

Delimasari said...

jom Pcl cari duit raya bersama-sama - Slmt Hari Raya

Delimasari said...

tq Ayu

Kawaii Gurlzz said...

Salam, selamat hari raya aidilfitri.

Datang dari segmen yg same, ade mase singgah ke blog saya ye :D
http://princesskawaiigurlzz.blogspot.com/2013/08/saya-nak-duit-raya-cik-misya.html

Good luck! ^^

pha is said...

selamat hari raya.. singgah dari segmen yg sama..
http://pening-pala.blogspot.com/2013/08/segmen-saya-nak-duit-raya-cik-misya.html

Addasyuhadadisini said...

salam..adda singgah dari contest yg sma.. :)

Shark Kay said...

shark br jer join..
mmg xleh celen ni duit raya kt cni..
hehe.
main ratus2:(

http://citershark.blogspot.com/2013/08/saya-nak-duit-raya-cik-misya.html