Thursday, October 3, 2013

jumpa Andy Lau kat JUSCO

udah sebulan lebih jumpa retis ni  ---- jangan x percaya xpayah nk pergi jauh222 nak jumpa Andy Lau - kat Jusco je!!!!
jom tgk gambar kat mana - itu lah duta OSIM
Salegirl Chinese layan kami dengan baik sekali - habis semua alat di suruh cubanya.
tp mmg nyaman dok atas kerusi urut tu  -- harga pun boleh tahan cecah belas ribu



Andy Lau kata elok beli kerusi tu ---- huhhuu  - x mampuuuuuuuuu


udah cuba segala bagai - belile
alat urut belakang je kami rembat dalam RM400 lebih jugak
pkwe ku kata xpayah lg nk g duduk222 kerusi urut kat  pasaraya ....
 
rajin ngan tidak je nk menggunakanya!!!!!!!!!!!!

4 comments:

Normi Nieza said...

wah..best tu..:)

Delimasari said...

yesszzzzz Normi - hilang sakit22 - lenguh belakang

Farah Waheda Wahid said...

ingat betul2 jumpa Andy Lau in person, he he he...al-maklumlah orang rumah dia kan orang Malaysia...

Yumida Huda said...

beznye klo de kerusi osim ni kat umah
hari2 rasa berurut kat spa nih
kerusi tu agak mahal kan
kat umah yumida ade mesin urut tangan tu..mcm pic last tu
bez jugak pakai