Sunday, May 4, 2014

Segmen: blogwalking HARI BEKERJA bersama ayuinsyirah

 
Jom kte join Segmen blogwalking dari rakan  blog
 
 
syarat2 nyer :
1. sebelum tu pertama sekali ayu minta sangat kawan2 follow ayu dulu..bolehkan..hehe
2. tajuknyer SEGMEN : blogwalking HARI PEKERJA bersama ayuinsyirah
3. gam kuat2 banner comel diatas dan linkkan ke entry ini ye
4. kalau kawan2 nak tag rakan-rakan blogger yg lain pun boleh...tak tag pun takpe...hehehe
5. siap....gam kuat2 kat ruangan komen kat bawah...hehehe

segmen ni ayu buat tak lama tau...kejap je...hehe..hingga hari AHAD 4/5/2014 jam 11.00 malam

5 comments:

husna zahidi said...

selamat bersegmen akak..:)

Iena Gie said...

salam kenal... Dah follow sini ... singgah dari segmen yang sama...
Jemput ke blog saya pula ye...

http://lovenatureway.blogspot.com/2014/05/segmen-blogwalking-hari-pekerja-bersama.html

Delimasari said...

tq - akak follow nanti

AyuInsYiraH said...

terima kasih ye sudi join segmen ayu... jom kita blogwalking... hehehe

http://www.ayuinsyirah.my/2014/05/senarai-rakan-blogger-segmen.html

Yun Sing said...

Singgah sini dari segmen yang sama :)