Wednesday, May 7, 2014

TERJEBAK

mula222 tau makan Oat ni Kakak bagi dari Ipoh Maliiiii
ermmmm sedap jugak
pastu baca blog kengkawan mcam popular pulak
baca dan baca udah kata xde stock
lepas raya baru ada
haiiiiittttt itu macam errr punya popular

 
sekali tengok ada kawan opis bawak - dia bagi  dua
apa lagi terus order le .....
itu yg dikatakan TERJEBAK Membeli.
RM12.00

15 comments:

shahida rahim said...

memang sedap..dekat kelantan rm9 lebih je

husna zahidi said...

akak pon dah terjebak..hahaha..
husna kat sini belom ketemu je puncanya, kalau jumpa nanti konfem terjebak jugak..:p

Farah Waheda Wahid said...

wah dah terjebak jugak...

mama tisya said...

jgn lupa bw dtg HLA nk rasa skit

NuR IzZaTi said...

mmg sedappp!! 1 pek tu tahan 2 hari je..punya pulun makan T__T

Normi Nieza said...

sdap kan..:)

Delimasari said...

wowww kelantan murah yer shahida

Delimasari said...

mmg husna laju222

Delimasari said...

geng ngan Farah nampknya - nyummmm222

Delimasari said...

uiiit mamatisya lom rase lg erkkk- insyaaalah kte bawak nanti

Delimasari said...

woowww Nur Izzati beli lg ler

Delimasari said...

sekarang ni mcam stok udah kurang Normi ---- itu yg beli segera

Mar Mansor said...

tau takpe..memang sedap..

Izzati Amira said...

tak pernah tahu pun. perghh.. haritu baca kat satu blog pasai teh botol.. ni oat ipoh mali pulak? hehee ketinggalan la sye ni

Nad MamaZN said...

takpenah rasa lgi...tp dy semacam fenomena dah ni oat ni..