Wednesday, September 30, 2015

jejak kasih di La Cucur KL Sentral


x sangka jumpa kawan sekolah dan sekampong di KL Sentral
19 September, 2015 - episod jejak kasih ler berpuloh tahun tidak berjumpa

kami nak balik Ipoh naik tren ETS jam 9.00 pagi
kawanku pulak nak naik train jam 9.30 pagi - ETS jugak nak ke Padang Besar
punya riuh nyer kat restoran La Cucur tu......
rupanya satu rombongan seramai 50 orang mereka wat pergi ke sana
satu coach mereka booking....
memang happening

Kiter tegur dahulu - sebab dia x berapa nak ingat
ingatan kter masih kuat lagi - hahahahahaha 

2 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

dunia ni kecik je kan..kat mane kita pun,mesti ada terjumpa dengan orang yang kita kenali

Delimasari said...

yer betul tu Siti ROhaida