Wednesday, February 17, 2010

rezeki jangan di tolak yer....


14/2/2010 = hampir tengahari = memula kuorkan ikan dan ketam sahaja
nak masak ape belum set d minda lg...
tot=tot tgh tu jiran sebelah jemput pakwe ke umah nya
ada bacaan DOA SELAMAT ....

haaaa - ini best le kan
pakwe nak pegi jadi daku boleh rest dari memasak
daku xkisah boleh makan roti je... tgh tu...
tapi mlm nnti kena masak juga.... xkisah...
bila pakwe bergerak ke umah jiran
daku pun simpan semula ikan dan ketam tadi....
sambil22 tu tengok (FB) kemas umah dan seangkatan denganya.
xlama tu selesai di umah jiran = pakwe pun balik
ape lagi perutnya kenyang - titon le...
daku pun selesai segala d umah ikut tertidur juga.
sayup-sayup kedengaran org bagi salam ===
jiran sebelah membawa makanan
tu dia tengok
punya banyak dihantar nye....
jom layan gambar.......









Ini le menu malam tu........

2 comments:

fiD said...

pakwe 1 rumah kew???

dah kawen kan,,, xbes la pggl pkwe kak,haha

Izan said...

tergodanya tgk makanan ni =)