Friday, February 19, 2010

sakittttt sungguh= baru ke klinik

tragedi berlaku di Melaka hari selasa hari tu, semasa mandi ada binatang
berkumpul kat lampu, daku xusik pe222 - nak mandi - x kacau pun - tot-tot nak mula mengambil air nak curah kat badan binatang tu berguguran ke bawah - ada sekor tu melekat kat bawah pelipat kaki ni, adei
menjerit = membuangnya - di gigitnya ada bisa = binatang tu macam tebuan = ada color hijau kat badannya. Menjerit le berlari keluar bilik air... terus cari minyak gamat -
rase ok...
tapi hari rabu tu mula gatal2222 - sapu juga minyak gamat..
hari khamis lagi merah menebal dan gatal2222 lebih melanda
memang tak tahan di watnya.....
Balik dari ofis terus ke klinik haaaaa ==== Dr telah beri satu injection kat bontot -
ku = ngapppp - mengalir ke badan = balik umah lesu222 rasenya......
terus lenaaaaaaaaaaaaaa
Ini le ubat yg dapat -----------
memang ada kelegaannya....

7 comments:

POSH76 said...

dasat tu sampai kene gi amik ubat...hepi weekend sis

fiD said...

penyengat xleh men2 kak..

kalu setakat keran kuning tu ok lagi...

Diarihatiku1976 said...

lorr cian nya kak... mujur takde per....

ALoNa [CintamaniszLite] said...

adeii...sakitnya..
bahaya..nasib bek cepat2 g amek ubat..

Dee said...

binatang apa? penyengat ke? mujur kamu dh ok..

Delimasari said...

tq semua....

JJ@ratu78 said...

binatang mender plak dah gigit KD ni hah...nasib baik tak memudaratkan...