Friday, November 16, 2012

dia xnk terimaaaaaaaaa - geram

mmg susah le - udah berbaris berjela22222 nk bayar parking
hampeh - duit baru xnk telannya.....
pastu duit baru tu pulak melekat2222 kena berhati22222 tau

jenuh cari duit lama pulakkkkkkk
nk bayar klu tidak x balik le !!!!!!!


 wang baru Mesin Parking xnak...................


Anda semua ada pernah terkena camni tak???????

9 comments:

Sue-Rya Qistina said...

kalau duit melekat2 tu dah selalu sgt. tapi x pernah kena kes camni lg. sbb majority mesin cmni mmg nak duit lama or syiling je

Bui Junaidi said...

INILAH MASALAHNYA DGN WANG KERTAS BARU KAN...SABAR AJERLAH..

Zaharah Jamilah said...

kopak je mesin tu
sume dpt parking free
hehe

Dikbi Kamaruddin said...

Kena standby duit lama gak dlm wallet..huhu

Delimasari said...

yer Sue

Delimasari said...

itu le Bui - masalah negara juga kan

Delimasari said...

kopak mesin tu Zaharah - leh ke? hahahaha

Delimasari said...

mmg Dikbi - duit lama masih kena ada juga - tq2222

zulaikha megat said...

kak zu pun pernah terkena..nasib baik org yang beratur belakang baik hati bagi tukar duit lama...