Friday, December 7, 2012

MAHA 2012 23 NOVEMBER - 2 DISEMBER, 2012


MAHA 2012 telah berlalu jumpa lg 2 tahun akan datang
di Laman Padi inilah Delima bertugas
jom tengok kerja apa yang dilakukan..
jom !!!!!!!!!!


carta proses dari anak padi hinga menjadi sebutir beras


alat-alat yang digunakan lama dahulu
agihan bubur lambok
satu hari dua periuk besar dimasak dan diagihkan pada pengunjong yang melawat Laman Padi
telah mengunakan beras jenama Q76 dilancarkan bulan Julai yang lalu.

pengunjong berkelah ditepi sawah padi

pertandingan nasi goreng kepada pengunjong
peserta lelaki tu yang menang dapat NO 1
bahan22 semua kami sediakan...

pihak KADA telah memanggil pemain bolasepak Kelantan wat Buah Melaka
DaudSu dan Jamaluddin memeriahkan suasana

pengunjong xlepaskan peluang menaiki tram untuk menuju destinasi
dalam kawasan Pameran

sempat bergambar di Hall A

Peminat Orkid budak ni!!!!!!!

 

8 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

Ish..ish..kat MAHA 2012 ke tu?? mcm tak caya aje kat sinun ada laman padi. Mcm kat kedah jer, mmm

Mel said...

Teringin nak pergi.Tapi apakan daya..jauh..Duk selangor dulu pun tak dapat pergi...Cuci mata kat sini jela jawabnya ^^

nadia said...

kak, hari tu nadia tak sempat pegi.
teringin nak tengok orkid2 yang cantik ituewwww ;p

Delimasari said...

haaa mmg ada sawah Cintamanisz

Delimasari said...

mmg penat jalan Mei - luas kawasanya

Delimasari said...

Bnyak program yer Nadia

yana aina said...

sedapnya bubur ... ^^

Dikbi Kamaruddin said...

MAHA ni kat UPM kan??? besar ye kawasannya. siap ada sawah padi lagi...