Monday, February 17, 2014

notis xdaaaa - air ohhhhh air

 
sekejap ada sekejap xde bila kemarau melanda dan empangan pun sudah kekeringan air
botol2222 air yg telah siap diisi
tangan pun udah sakit  angkat pakai baldi ke dalam rumah
porch kereta udah penuh ngan takungan air


 
ini pulak stok dalam rumah
tempat kengkawan ada tak masalah ni.....

5 comments:

Budak Kampung said...

yaampun kak..bukan tempat akk je.sy ni ha kat bangi pon sama.pegel rasanya, boleh plak dyorg xbagi notis.udah berebut2 nak carik ayo

Farah Waheda Wahid said...

semoga masalah air ni akan selesailah juga hendaknya...

izan mama mia said...

iolah..klang pon sama... kekadang tgh mlm baru ada air..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

JB buat masa ni alhamdulillah.. mintak2 jgn ler, nangis saya kalau takde air. :D

Delimasari said...

laaa kengkawan pun kena juga yerk ---- sampai pergi umah kawan ambk air semalam.