Friday, February 7, 2014

ronda ke Jalan TAR dan SOGO

CNY yang lalu ronda ke JLN TAR dan SOGO
melepaskan penat dok sekejap kat anak tangga SOGO sambil jamu mata dan telinga dengan anak  muda yang mendendangkan lagu bersama alat2 kugiran mereka

 sedap222 jugak lagu yang mereka mainkan.


ada jugak cari duit poket  - seorang lelaki pakistan tu dok mengurut pelanggan kat situ...
picit kepala, picit tangan dapat money.......................

keluar dari SOGO nmpak lelaki pakistan tu urut orang lain pulak di lain lokasi..... memang mudah nak dapat duit...  JALAN TAR yang penuh warna-warni kehidupan

5 comments:

Farah Waheda Wahid said...

lama dah tak meronda ke jalan TAR dan Sogo...

Azhafizah Md Nor said...

kadang² rasa takut nak pergi sini sebab selalu tengok crowded dengan pelbagai jenis orang..huhu

belogisam said...

da lama x jejak sana,,, duit memang senang nak cari kalau ada medium dia

Wak Gelas said...

macam macam adoo ;-p

Nad MamaZN said...

Dah berapa tahun tah tak jejak sogo... Ada 3-4 thn kot