Wednesday, April 14, 2010

secretary day

Tahun lepas syarikat daku wat sambut secretary day bersama
penyanyi no 1 Negara, Dato' Siti Nurhaliza, tp tahun ni lom pasti lg
dan lom dengar desas=desus nk sambut kat hotel mana??
mntak222 ada le ...........
tp mcam sunyi sepi je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tapi dalam diam222 Boss daku udah bagi awal222
hadiah secretary day untuk daku
Kawan22 semua mesti ada juga ole222 dari Boss memasing kan...
Dapat ape..............
Jom layannnn gambar
yeaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
dari Habib Jewel

Sebentuk Cincin


Terima kasih untuk Boss daku -
PUAN ASIAH ALIMUDA

daaaaaaaaaaaaaa

10 comments:

mama tisya said...

mmg bertuah hah..dpt cincin dr HABIB

POSH76 said...

Ni yg untung nyer jadi secretary dihargai....bessnyer ur boss...habib lagi...nyesal tak jadi secretary hehe

Delimasari said...

xsangka wuiitttt.... mamatisya

Delimasari said...

betul posh bila dihargai mcamni
aduhhhhh....... x ternilai rasenya

JJ@ratu78 said...

mmg best bila dihargai oleh bos kita kan, KD ? tahun ni tak tahu lah kita akan diraikan ke idak oleh bernas ni, harap2 ada lah...

Dee said...

dpt cincin tuh..pergh..bertuah sungguh..

Delimasari said...

tq Dee....

Delimasari said...

tu le JJ --- klu dgr profit company = mengagumkan....
harap222 ada

cyanamoose said...

bestnyer dapat adiah dari boss. terasa mau jd secretary la gak.

gi nonton KD & Dato'Ct ler.. amacam? hehe

Delimasari said...

teringin jugak nak g tu cyana...
kot22 ada yg sponsor...hehehe