Wednesday, October 31, 2012

paling takut

hanya tengok aje orang naik roller coaster ni
SIS paling takut nk naik ni, rase mcam jantung ni nk tercabut dari badan

kengkawan semua pernah mencuba ke?


UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE!!!!!!!!!!!!!

11 comments:

fandyz said...

Salam, bulan lepas ada pegi USS tapi pun tak naik gak menatang nih.. kalo naik kompem ting tong! :D

eyndayusoff said...

Teringin tapi takut :-)

Dikbi Kamaruddin said...

pernah try yg kecik punya kat genting.. pastu tobat tak nak naik dah..huhu

Delimasari said...

samale kte fandyz - lihat aje

Delimasari said...

dup-dap222 jantung berdenyut yer eyndayusoff

Delimasari said...

yg kecik pun terasa lipatanye - hehehehehe

Nazayiena said...

Tgk pun dah takut apatah lg nak naik.

Bui Junaidi said...

YA ALLAH,BUI PALING TAK BERANI NAIK NI..KALAU BAGI SEJUTA PUN TAK NAK..(cehhhh..^_^)

Delimasari said...

Nazayiena pun x brani juga yer - sama le kte

Delimasari said...

camana yg diaorg tu brani naik erkkk - wauuuu sejuta pun xnk tu

Dee said...

tak smpi lagi USS..tp aritu naik roller coaster kat bandung..serius..mmg seriau..hihihi..