Saturday, October 20, 2012

weekend yang menyakitkan

sakit mata
sakit hati
sakit tangan
sakit kaki
buka je pagar - wahai jiranku jgn lah anda membuang segala sampah begitu saja, ikat dalam plastik le-elok, boleh ke pampers campak gitu, najis arnab tebar camtu aje, segala kotak bekas MCd campak aje.. dapat Tong Sampah free tidak digunanya - simpan dlm umah wat pe weiiiiiiiiiiiiiii - nk tegur salah x tegur pun salah............

Jiran anda bagaimana????????????????????????????
 
 
kawasan perumahan saya dapat Tong Sampah yang No 1 ni...
Copy paste dari google
 


5 comments:

Nick Nashram said...

Kena bagitau tu..hidup berjiran ni tak leh la buat camtu kan.

Nadratul Syazwana said...

Saya duduk kg, so masalah sampah semua settle sendiri :) Kalau dah tak tahan, terus terang je.. Tp dengan cara baik la hee

Delimasari said...

tq Nick

Delimasari said...

akan cuba berterus-terang

Nor Salmi said...

Itulah masalahnya kalau tak reti hidup berjiran.. Elok juga tegur sesekali tapi biarlah kena caranya.