Friday, March 15, 2013

100,000.00

JIKALAU SUAMI BAGI DUIT KAT ISTERI 100,000.00         

NAK WAT APE NGAN DUIT ITU???????????????????????????????


4 comments:

Ibu Amirul said...

Wah banyak tu....
Apa nak buat ek...???
Tetiba blur bila nampak duit banyak, padahal macam2 nak beli... hehehe

Dee said...

simpan and travel! yeah!

Sue-Rya Qistina said...

perghhhh..kalau saya dpt duit nbyk ni, confirm kitorg akan buka studio muzik sendiri, buka butik andaman sendiri, bayar separuh dari duit rumah. kalaulah dapat banyak tu kan...mmg kasi abis kat bisnes je. (kalau dah kaki bisnes tu kan. heheh)

Hanif Idrus said...

Aku tak kasi punya.. Kikkikiki