Monday, March 11, 2013

weekend yang mengecewakan

punya bersemangat untuk menguruskan hal rumah di hari minggu
 buka222 paip
air tiada tanpa notis
sampai pg ni tiada air
air tangki hanya cukup untuk mandi setakat basah je le,
berwuduk dan buang air kecil
yg seronok nya x payah masak - hehehehehe

Pagi ni pergi Ofis - rupanya ada paip pecah di taman berdekatan- bertungkuslumus nampaknya pekerja222 membetulkannya....
Harapan besar semoga balik dari Ofis ni 'AIR ADA SEPERTI SEDIAKALA'
Pernah tak berlaku ditempat kengkawan?

7 comments:

Nick Nashram said...

saya balik umah terima notis bil air sila bayar segera..huhu..mjr x potong lg.

nini said...

air tadek paling tak best......bila urgent susah...hhe

ALoNa CintamaniszLite said...

paip pecah ni...mmg mengejutkan aktiviti suri rumah aje, huhu.
Tunggu jer laa pihak berwajib yg settle kan...Jgn lama2 sangat buat keje tu udah ler...sampai air tangki kering tu dh melampau ler, kan...hehe..

nadia said...

nadia elektrik xde xpe lagi kottt, air xde rasa macam heyyyy geliiii laaaa. susah semua benda kann.

Delimasari said...

cepat222 bayar, nnti payah xde air ni Nick

Delimasari said...

Yer lah Nini dan Cintamanisz - mmg kritikal semua xtvt d rumah.

Delimasari said...

xde letrik setakat panas aje, xde air mmg menyulitkan