Tuesday, April 8, 2014

Sale Tudung Adijuma - Maju Junction

tengok bila kata ada sale AJ je ramai yang serbu
tidak mau ketinggalan koleksi AJ jadi pilihan sekarang
tanggal 5 April, 2014 d Maju Junction

longgok dalam kotak pilih2222
White Label RM9
Black Label RM35
tak tahan tu nak bayar agak slow perkhidmatannya
pakai calculator dan tulis resit
fuhhhhhhhhhhhh

Ambik yang White Label aje

 
ada Sale lagi akan di terjah
nak tambahkan koleksi AJ

5 comments:

Farah Waheda Wahid said...

kalau dekat the curve ada sale AJ ni pun orang berkerumun tapi memang stail diaorang kira pakai calculator dan tulis resit... hu hu hu...

Delimasari said...

memang lambat jadinye Farah
nnti ada sale terjah yer...

ros_reeza said...

Ros pun ada kirim pada kakak kat penang. memang ramai sangat orang kan..

Mel said...

Adik mel yang penjual tdung aj ni kta klu time sale memang ramai serbu. Memg menjadi pujaan tudung bawal ni.

:: idzwa :: said...

err..dekat sini je...