Tuesday, January 19, 2010

ngilu222222......

Awal jam 9.00 pg td udah mengadap doktor gigi
ikut perancangan kena jumpa doktor gigi ni 6 bulan sekali tp
kte jumpa doktor gigi setahun sekali....
Siap doktor tu ajar bagaimana nak gosok gigi yang betul...
gosok jgn laju22,
ke atas ke bawah ........hehehehe
malu dan kelakar pun ada.......
tp wat bodoh je le - salah sendiri......
ngilu masih terasa lg .........
gambar di bawah cedok dari google aje = gambaran
sebelum dan selepas gigi diperiksa oleh doktor


ketara perbezaannya kan.................

gigi tersusun rapi c doktor ni....

daaaaaaaaaa.....................

4 comments:

POSH76 said...

ngilu2 tu yg tak tahan...tu yg tak suker buang scaling...huhu...tp dah buat santekkan....hihi

CintamaniszLite said...

gigi akak tak putih pun..hehe.

Penah tanya kat mak akak masa dah bergigi kekal dulu..nape gigi tak putih. Padahal bkn tak gosok gigi, hehe.

Mak akak ckp..keturunan atau baka.

Naseb bek tak mcm gigi rimau sgt kaler dia tu, hehe..

Dee said...

cantiknya gigi dia..hahaha..akak pun pegi setahun sekali je..

Delimasari said...

masih ngilu ni posh
kelakar plak cintamanis ni =
sama le kte Dee