Monday, January 4, 2010

JOM URUT

Udah puas berurut cara tradisional pakwe daku g urut kat cina plak
tengok tu terdampar di picit22 cina tu.....
ptg 1/1/10 (jumaat)



pakwe ku ada masalah sakit belakang

bayaran urutnya RM50 setengah jam tp di urutnya hampir sejam juga
satu badan pakwe ku di urutnya.. sampai daku mengantuk menunggunya.
sesiapa yg teringin nak cuba urut kat cni kena wat
temujanji sebab ramai menunggu giliran tau..
Sempat juga tanya kat cina tu rupanya
diaorg pun ada juga tok guru mengajarnya
xleh sebarang urut nnti salah cara,
badan si tukang urut tu akan sakit kembali.
!!!!!!!!!!!!!!!! SEE AGAIN !!!!!!!!!!!!!




7 comments:

fiD said...

pakai ogawa je kak, heheheh

JJ @ ratu78 said...

best dpt urut satu badan ni :)

mama tisya said...

sedapnye bdn di urut..sure lega lps di urut

Delimasari said...

hai fiD...

Delimasari said...

wuittt JJ
pakwe kata terasa ringan badan
selepas diurut ...

Delimasari said...

ye mamatisya...
kte pernah urut satu badan...
lepas tu nak berjalan terhoyong-hayang - udah longgar22 urat22 d badan

Izan said...

bestnya kene urut... lama tak pi mengurut ni. huhuhuhuhu